Όχι. Το Mobis παρέχει την επίσημη υποστήριξη. Ο Συνεργάτης δεν έχει ευθύνη για τεχνικά ζητήματα, αλλά μπορεί προαιρετικά να βοηθήσει τους πελάτες του σε βασικά θέματα, όπως η καταχώριση στοιχείων ή η έκδοση πρώτου τιμολογίου.
Το πρόγραμμα συνεργατών του Mobis σας δίνει τη δυνατότητα να κερδίζετε προμήθεια για κάθε νέο πελάτη που φέρνετε στην πλατφόρμα μας. Δεν απαιτούνται ειδικές τιμολογιακές πολιτικές ή να αναλαμβάνετε τεχνική υποστήριξη. Απλώς συστήνετε νέους χρήστες και απολαμβάνετε κέρδος από τις συνδρομές τους.
Στο dashboard σας θα βρείτε όλα τα απαραίτητα εργαλεία για να προωθείτε το Mobis:
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε συνεργάτης μας, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ: 697 19 11 335 ή στο email: info@mobis.gr έτσι ώστε να σας αποστείλουμε περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα συνεργατών.
Όχι. Το Mobis παρέχει την επίσημη υποστήριξη. Ο Συνεργάτης δεν έχει ευθύνη για τεχνικά ζητήματα, αλλά μπορεί προαιρετικά να βοηθήσει τους πελάτες του σε βασικά θέματα, όπως η καταχώριση στοιχείων ή η έκδοση πρώτου τιμολογίου.
Όχι. Κάθε πελάτης συνδέεται με έναν μοναδικό κωδικό συνεργάτη για να διασφαλίζεται ότι η προμήθεια καταγράφεται σωστά.
Οι προμήθειες υπολογίζονται πάντα επί του καθαρού ποσού συνδρομής που καταβάλλει ο πελάτης, όπως ορίζεται στον τιμοκατάλογο του Mobis.
Η καταχώρηση γίνεται αυτόματα μόλις ο πελάτης ολοκληρώσει την εγγραφή του και καταχωρήσει τον κωδικό συνεργάτη ή έρθει μέσω του ειδικού συνδέσμου σας.
Όχι. Ο πελάτης παραμένει συνδεδεμένος με τον συνεργάτη που τον έφερε, ώστε να διασφαλίζεται η σωστή καταβολή προμηθειών.
Η προμήθεια καταβάλλεται πάντα μόνο στον πρώτο συνεργάτη που έφερε τον πελάτη μέσω του συνδέσμου του.