Mobis

Συχνές ερωτήσεις

Δες τις απαντήσεις μας σε σημαντικές απορίες σου.

  • Τι συμβαίνει όταν τελειώσει η δοκιμαστική περίοδος των 15 ημερών;
    Μετά το τέλος της δοκιμαστικής περιόδου, αν θέλεις να συνεχίσεις να χρησιμοποιείς την εφαρμογή Mobis, θα πρέπει να ανανεώσεις τη συνδρομή σου. Διαφορετικά, κατά την είσοδό σου στην εφαρμογή, θα μπορείς να έχεις πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες της αλλά δε θα μπορείς να προσθέσεις νέα δεδομένα. Επίσης θα μπορείς να πάρεις αντίγραφα των δεδομένων σου στον υπολογιστή σου. Μετά την πάροδο 1 μήνα από τη λήξη της δοκιμαστικής περιόδου και εφόσον δεν έχεις προβεί σε ανανέωση συνδρομής, ο λογαριασμός σου διαγράφεται οριστικά.
  • Πως μπορώ να πληρώσω μια συνδρομή;
    Μπορείς να εξοφλήσεις τη συνδρομή σου με έναν από τους εξής τρόπους. Με κατάθεση σε λογαριασμό μας στην τράπεζα, είτε στο ταμείο είτε μέσω e-banking, μέσω Paypal με το λογαριασμό σου και τέλος με την πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη σου κάρτα μέσω Paypal χωρίς να είναι απαραίτητο να έχεις λογαριασμό. Ο κύκλος ανανέωση της συνδρομής είναι από 1 έως 12 μήνες, ανάλογα με την προτίμηση σου.
  • Τι γίνεται αν θελήσω να σταματήσω τη χρήση της υπηρεσίας του Mobis;
    Αν θελήσεις να σταματήσεις να χρησιμοποιείς την υπηρεσία του Mobis, μπορείς πολύ απλά να σταματήσεις να πληρώνεις. Σ’ αυτήν την περίπτωση , κατά την είσοδό σου στην εφαρμογή θα μπορείς να έχεις πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες της αλλά δε θα μπορείς να προσθέσεις νέα δεδομένα. Επίσης θα μπορείς να πάρεις αντίγραφα των δεδομένων σου στον υπολογιστή σου. Μετά την πάροδο του 1 έτους από την ημερομηνία λήξης της τελευταίας συνδρομής σου και εφόσον δεν έχεις προβεί σε ανανέωση της, ο λογαριασμός σου διαγράφεται οριστικά.
  • Χρειάζεται να κάνω κάποια εγκατάσταση στον υπολογιστή μου;
    Όχι. Δεν χρειάζεται καμία εγκατάσταση στον υπολογιστή σου και η πρόσβαση στο περιβάλλον της εφαρμογής γίνεται με το πρόγραμμα περιήγησης (browser) που χρησιμοποιείς για να μπεις στο ίντερνετ. Φρόντισε μόνο να χρησιμοποιείς ένα σύγχρονο browser όπως το Chrome, το Opera ή το Firefox, μιας και αυτοί έχουν ελεγχθεί από εμάς και είναι απολύτως συμβατοί με την εφαρμογή. Το ίδιο ισχύει και για τις άλλες συσκευές σου, όπως tablets και smartphones.
  • Αν χρειαστώ περισσότερη βοήθεια κατά τη χρήση της εφαρμογής, που μπορώ να απευθυνθώ;
    Υπάρχει η δυνατότητα μέσα από το λογαριασμό σου, πολύ εύκολα, να στείλεις αίτημα υποστήριξης (Support ticket) με την ερώτηση σου στους υπεύθυνους υποστήριξης της εφαρμογής, όπου πολύ σύντομα θα λάβεις απάντηση. Οι εργάσιμες ημέρες και ώρες για το κέντρο υποστήριξης του Mobis είναι Δευτέρα έως Παρασκευή, 8:00 με 16:00. Τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες μπορείς να λάβεις απάντηση σύμφωνα με το βαθμό σοβαρότητας του αιτήματος και μόνο σε περίπτωση που κριθεί απαραίτητο.
  • Είναι ασφαλής τα δεδομένα που καταχωρώ στέλνοντας τα διαδικτυακά στο Mobis;
    Η ιστοσελίδα της εφαρμογής χρησιμοποιεί κρυπτογραφημένη σύνδεση (Secure SSL) ανάμεσα σε αυτήν και τον υπολογιστή σου, προστατεύοντας έτσι τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα που καταχωρείς να διαβαστούν από τρίτους κατά τη μεταφορά τους στο ίντερνετ. Μπορείς να επιβεβαιώσεις ότι η σύνδεση είναι ασφαλής βλέποντας το λουκέτο που εμφανίζεται στη μπάρα διεύθυνσης του browser, όπου κάνοντας κλικ σε αυτό μπορείς να δεις περισσότερες πληροφορίες για το πιστοποιητικό του Mobis.
  • Πόσο ασφαλή είναι η αποθήκευση των δεδομένων μου από τυχόν απώλεια τους;
    Τα δεδομένα σου είναι περισσότερο ασφαλή στο περιβάλλον αποθήκευσης του Mobis απ' ότι αν τα είχες τοπικά στον υπολογιστή σου, γιατί γίνεται αυτόματα καθημερινό αντίγραφο ασφαλείας της βάσης δεδομένων του συστήματος, το οποίο και φυλάσσεται σε πολλαπλούς servers . Ένα ακόμα πολύ σημαντικό στοιχείο είναι πως με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεις τα δεδομένα σου από φυσικές και μη καταστροφές, όπως μια πυρκαγιά στο χώρο εργασίας σου ή κάποια κλοπή που θα είχε σαν αποτέλεσμα την απώλεια τους.