Συχνές ερωτήσεις

Δείτε τις απαντήσεις μας σε σημαντικές απορίες σας

  • Τι συμβαίνει όταν τελειώσει η δοκιμαστική περίοδος των 15 ημερών;
    Μετά το τέλος της δοκιμαστικής περιόδου, αν θέλετε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την εφαρμογή Mobis, θα πρέπει να αποκτήσετε μία συνδρομή. Διαφορετικά, κατά την είσοδό σας στην εφαρμογή, θα μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες της αλλά δε θα μπορείτε να προσθέσετε νέα δεδομένα. Επίσης θα μπορείτε να πάρετε αντίγραφα των δεδομένων στον υπολογιστή σας. Μετά την πάροδο του 1ος μηνός από την ημερομηνία λήξης της δοκιμαστικής συνδρομής, και εφόσον δεν έχετε προβεί σε ανανέωση της, διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε οριστικά το λογαριασμό σας.
  • Πως μπορώ να πληρώσω μια συνδρομή;
    Μπορείτε να εξοφλήσετε τη συνδρομή σας με έναν από τους εξής τρόπους. Με κατάθεση σε λογαριασμό μας στην τράπεζα, είτε στο ταμείο είτε μέσω e-banking, με την πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη σας κάρτα μέσω της υπηρεσίας της Vivawallet, μέσω της υπηρεσίας του Paypal με το λογαριασμό σας και τέλος με την πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη σας κάρτα μέσω Paypal χωρίς να είναι απαραίτητο να έχετε λογαριασμό. Ο κύκλος ανανέωση της συνδρομής είναι από 1 έως 12 μήνες, ανάλογα με την προτίμηση σας.
  • Τι γίνεται αν θελήσω να σταματήσω τη χρήση της υπηρεσίας του Mobis;
    Αν θελήσετε να σταματήσετε να χρησιμοποιείτε την υπηρεσία του Mobis, μπορείτε πολύ απλά να σταματήσετε να ανανεώνετε τη συνδρομή σας. Σ’ αυτήν την περίπτωση , κατά την είσοδό σας στην εφαρμογή θα μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες της αλλά δε θα μπορείτε να προσθέσετε νέα δεδομένα. Επίσης θα μπορείτε να πάρετε αντίγραφα των δεδομένων στον υπολογιστή σας. Μετά την πάροδο του 1 έτους από την ημερομηνία λήξης της τελευταίας συνδρομής σας και εφόσον δεν έχετε προβεί σε ανανέωση της, διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε οριστικά το λογαριασμό σας.
  • Χρειάζεται να κάνω κάποια εγκατάσταση στον υπολογιστή μου;
    Όχι. Δεν χρειάζεται καμία εγκατάσταση στον υπολογιστή σας και η πρόσβαση στο περιβάλλον της εφαρμογής γίνεται με το πρόγραμμα περιήγησης (browser) που χρησιμοποιείτε για να μπείτε στο ίντερνετ. Φροντίστε μόνο να χρησιμοποιείτε ένα σύγχρονο browser όπως το Chrome, το Opera ή το Firefox, μιας και αυτοί έχουν ελεγχθεί από εμάς και είναι απολύτως συμβατοί με την εφαρμογή. Το ίδιο ισχύει και για τις άλλες συσκευές σας, όπως tablets και smartphones.
  • Αν χρειαστώ περισσότερη βοήθεια κατά τη χρήση της εφαρμογής, που μπορώ να απευθυνθώ;
    Υπάρχει η δυνατότητα μέσα από το λογαριασμό σας, πολύ εύκολα, να στείλετε αίτημα υποστήριξης (Support ticket) με την ερώτηση σας στους υπεύθυνους υποστήριξης της εφαρμογής, όπου πολύ σύντομα θα λάβετε απάντηση. Οι εργάσιμες ημέρες και ώρες για το κέντρο υποστήριξης του Mobis είναι Δευτέρα έως Παρασκευή, 8:00 με 16:00. Τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες μπορείτε να λάβετε απάντηση σύμφωνα με το βαθμό σοβαρότητας του αιτήματος και μόνο σε περίπτωση που κριθεί απαραίτητο.
  • Είναι ασφαλής τα δεδομένα που καταχωρώ στέλνοντας τα διαδικτυακά στο Mobis;
    Η ιστοσελίδα της εφαρμογής χρησιμοποιεί κρυπτογραφημένη σύνδεση (Secure SSL) ανάμεσα σε αυτήν και τον υπολογιστή σας, προστατεύοντας έτσι τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα που καταχωρείτε να διαβαστούν από τρίτους κατά τη μεταφορά τους στο ίντερνετ. Μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι η σύνδεση είναι ασφαλής βλέποντας το λουκέτο που εμφανίζεται στη μπάρα διεύθυνσης του browser, όπου κάνοντας κλικ σε αυτό μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες για το πιστοποιητικό του Mobis.
  • Πόσο ασφαλή είναι η αποθήκευση των δεδομένων μου από τυχόν απώλεια τους;
    Τα δεδομένα σας είναι περισσότερο ασφαλή στο περιβάλλον αποθήκευσης του Mobis απ' ότι αν τα είχατε τοπικά στον υπολογιστή σας, γιατί γίνεται αυτόματα καθημερινό αντίγραφο ασφαλείας της βάσης δεδομένων του συστήματος, το οποίο και φυλάσσεται σε πολλαπλούς servers. Ένα ακόμα πολύ σημαντικό στοιχείο είναι πως με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζετε τα δεδομένα σας από φυσικές και μη καταστροφές, όπως μια πυρκαγιά στο χώρο εργασίας σας ή κάποια κλοπή που θα είχε σαν αποτέλεσμα την απώλεια τους.
  • Μπορώ να αποστείλω σε ηλεκτρονική μορφή στους πελάτες μου τα παραστατικά που εξάγω από το Mobis;
    Για να έχουν νομική ισχύς τα παραστατικά σας για ηλεκτρονική αποστολή τους μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), θα πρέπει πρώτα να αποκτήσετε μια ψηφιακή υπογραφή από τους παρόχους υπηρεσιών πιστοποίησης ηλεκτρονικής υπογραφής. Εάν σας ενδιαφέρει να αποκτήσετε μια τέτοια υπηρεσία, το Mobis λειτουργικά μπορεί να την υποστηρίξει αφού μπορείτε να μετατρέψετε άμεσα και να κατεβάσετε στον υπολογιστή σας το παραστατικό που θέλετε σε μορφή PDF. Δείτε περισσότερες πληροφορίες στην Αρχή Πιστοποίησης Ελληνικού Δημοσίου πως μπορείτε να αποκτήσετε μια ψηφιακή υπογραφή.